Suit up

Härligt! Kostym! Körde på Barney Stinson style igår och gick ut i kostym. Iaf kostymjacka, med en sexig svart body under :) och pants. Nykter var jag också, nu är det en vecka kvar på det löftet. Är väldigt sugen på ett glas rött kan jag säga :) blir kul med sexparty brudarna då.

Annars kan jag säga till alla jävlar som
inte ser er för när ni backar. Burn in eternal hellfire. Nån jävel har varit in i grillen på min bil. Har ett fult märke från en dragkula. Kom från i fredagskväll. En Audi som stod parkerad framför mig på dalgatan. Kommer slå ditt reg.nr på måndag. Blir så less. Varför ska sånt här hända nu då man aldrig fått en skada på en bil överhuvudtaget under ens nästan 9 år av körkort?!? Men när man skaffar egen bil blir det på en gång.
Det är bara en plåtburk jag vet. Men en dyr sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0