helg

Har haft en bra helg, träffat massa kompisar, ätit god mat, fika, varit på hockey och varit ut och dansat:) FUN!
Har insett hur dålig jag är på att ta kort numera, har aldrig nå bilder att uppdatera med, inte ens från telefonen. Skärpning! Jag bjöd med Huuhka på hockeyn i lördags, spännande och bra match må jag säga...trots förlust. Mkt folk vare där också lika så ute:) Jag gick ut i baddräkt och shorts. Nykter. Klockrent. Hade mina ursnygga klackar från thai också...svarta pumps med leopardmönster på klackarna ( bytte som vanligt om på krogen...annars halkar man eller fryser ihjäl) . Så kul när jag stod inne på tjejtoan och en brud kommer in...gå på toan och kommer ut lika snabbt igen "helvete vad snygga skor du har:O" :D Alltid kul att få komplimanger av okända tjejer när det kommer till kläder, hår m.m. För de menar det :) och har inga baktankar;) Haha! En tjej kom fram och sa att hon ville ha mitt hår och att jag var skitsnygg. Så nu ska jag leva på det ett tag :D Sen en okänd man kom fram och sa att han spanat in mig på Brynäsmatchen för några veckor sen...och tydligen hade jag haft grymt snygga skor på mig också. Tack tack mina bruna superheta high-fucking-break-some-legs-shoes från Vagabond! Så det gjorde min kväll,vecka och månad;) För övrigt må jag säga att jag älskar musiken på Merry Can! Massa skakarumpa, pitbull, bra hip hop, latin...höfterna kan inte stå still....MMMH!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0