Dance dance



Alltså Paradise FM, saknar Seychellernas radiokanal redan. Massa african shake music, bra remixer och grymma danslåtar. Många låtar som man inte ens hört hemma i Svergie, artister man inte vet vad dom heter och låtar på creol och andra språk. Hur ska jag hitta dem på Spotify??

Något som var lite halvkul var iaf att dom spelade in en musikvideo på en restautrang vi var och åt på:) Den låten var skön. Måste spåna vidare i vem det kan ha varit. Sindu lär ju veta.

Att gå ut på en krogarna där nere är helt galet kul, dom är öppna tills solen går upp på mornarna, bara skön dansmusik med massa bra rytm! Jag kan ju dansa i en evighet!! Och the Seychelloans...dom kan dansa...fan brudarna kan stå vid baren, lr bara stå och prata, kön till toa....deras african bodys shakar ändå. Och deras rumpor!?!! Jag vill också kunna skaka ass sådär!!

En lapdance fick man också, av en lesbisk tjej som följde med oss ut. Haha...ja det var som sagt...annorlunda:P Jag har verkligen inget emot tjejer, och inte heller att dansa "intimt" lr get jiggy with it. Men när hon lapdanca både mig och Karin, körde spanky spanky med oss på dansgolvet, ett tag visste jag inte om jag dansa med henne eller hennes behind.

Ja utekvällarna på Seychellerna var guld allihopa! Allt från dansande fulla små indier, till fulla tyskar som man knappt förstod sig på, sprit i överflöd, helrör på helrör, strippor och strippstångar, killar från carifornia i vita toga-lakan alla greekstyle. Galet kul. Hade gärna haft en några fler sådanna utekvällar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0