Emotions

Hade grymt svårt att somna inatt, hade ett väldig sent telefonsamtal och det blev väldigt blandade känslor när vi la på. Glädjer mig för din skull det gör jag, men på den själviska nivån känns det jobbigt. Vet att jag kan vara rätt sluten i mina tankar och känslor, mkt för just det här som du ska göra. Ett sätt att skydda sig själv och för att det inte ska bli jobbigare än vad det redan är. Många vet nog vad jag pratar om en del inte alls, brukar ju inte direkt vara den som skriver och öppnar upp mitt hjärta här på bloggen heller. Kommer inte börja med det heller, det skriver jag i den lilla dagboken som är hemma istället. Inte som Nikki skulle sagt, "my heart is like an open book, for the whole world to read". Vanligtvis ventilerar jag vad jag känner och hur jag mår genom musik och texter istället. Så får känslorna lämna en för ett ögonblick och skrivas i musik. På så sätt känner jag mig inte lika naken i vad jag känner. I vanlig ordning spelas nu "A sense of purpose" en playlist med massa In Flames låtar, denna låtlista kommer alltid igång när jag känner att mina känslor bubblar över åt nåt håll. Då kan jag inte lyssna på annat<3




Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0