Shopping

Har just ätit lunch och ska göra mig klar för jobbet. Inga brev idag. Läkarintyget lär ju droppa in imorn, hoppas även att på ett visst applicationform ska komma hem. Men har det inte kommit än så lär det väl inte komma alls.
Undra om jag ens kommer ta mig till jobbet, bilen är sönder. Mer än den varit tidigare dvs. Vi ska nog ta och införskaffa 2 st nya, lr begagnade. Jag ska skaffa mig en lite skorv och familjen behöver en till. Forden dör i korsningar, när den är på tomgång, motorvarningen lyser och lådan är på sluttampen. Pappa vill att grabbarna ska kolla på bilen, finns det nåt värre, hatar verkligen att lämna in våran skitbil på jobbet. Nej hörni nu ska jag städa undan lite här och göra mig ready for work. Blir inte att jag kommer jobba fulla dagar nu till början. Dom ringde mig från ortoped i fredags och sa att ett nytt läkarintyg var skickat. Börjar med deltid iaf. Ha en fin måndag allesammans:)

Tänkte bara visa mina senaste inköp:)


High fucking heels ( för Karins skull, hon blev så himla lång i hennes nya klackskor, självklart är man en bra kompis och köper lite högre, så hon inte känner sig som Långben i hennes ;)

Blå skjorta


Enkel pösig kortare tröja, blev en likadan i vitt också då jag inte kunde bestämma mig vilken färg jag ville ha.

Är fakiskt besviken på mig vad gäller shoppingen, kunde gjort betydligt bättre ifrån mig där. Men tiden var knapp och var faktiskt inte på stan mer än några timmar. Blev föresten lite sistaminutenshopping på Arlanda också. Bara för att.


Älskar Lancome! Ville köpa smink också, kajalpenna, mascara m.m. Men smakar det så kostar det. Skulle lätt flyga tusenlappar på bara lite småshopping på lancomeprodukter. Blev att jag handlade Lancome Bi-facil, bästa sminkborttagningsmedlet ever. Perfekt när man ska tvätta ögonen:) Hypnoseparfymboxen köpte jag när jag flög sist från Hurghada. Öppnade kartongen för några veckor sen, doftar så frukstansvärt gott. Är den parfym jag använder mest nuförtiden. Annars brukas även Escada-Magnetism ( from the good old days) och Dolce Gabbana 3 L'Imperatrice. Vad använder ni för parfym:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0