Surströmmingspremiär , love it!

Ett klassiskt "Anna-inlägg" kommer nu, lägger upp en bild och skriver något kort. Tänkte göra en sammanfattning med massa kort och skrivit om dagen och lite tankar. Men känner att min magvärk och trötthet vinner så jag ska bege mig sängs ganska nu på en gång. Kom nyss hem från Nordins, har varit en helkväll där med surströmmingsmiddag, efterrätt och lite spel:) Diana fyllde nämligen år idag så ett grattis till henne. Spelades kort rätt flitigt också, Trissorams ( som jag tog hem;) och sen en omgång fyrmanswhist.


Yummy! Jag är ju en riktig matälskare och norrlänning så självklart äter jag surströmming! Kanske inte i stora mängder men fler några firrar idag:) På tunnbröd med pärern, lök, gräddfil och tomatos! Så gott! Några läsare som också är surströmmingsätare? Madde och jag var iaf riktigt glada över denna måltid;)





Halva gänget



Mer strömming på ingång, hungriga människor vid bordet


Tryckte ju mig några sådanna mackor ( och även min systers och Lisas som inte riktigt gillade strömminga) Gott!







Vi intar viloläge efter maten, trycker i oss lite polkagrisgodis för att dämpa den härliga andedräkten man hade av lök och fisken:P Vi laddade för lite kubb!



Gick bra för mig och Lisa...i början iaf






Haha jag ser ju lite bekymmrad ut...kanske är för att Anna är så himla duktig på att pricksäkerhetsspel...oerhört kass! Så när det kommer till att välja ut lag för sådanna lekar råder jag er att inte välja mig;D



Gofika med glass, grädde, tårta och bär:D

Blev visst inte så kort inlägg som jag trodde:P Tar ju sin lilla tid att he upp bilderna. Vill iaf tacka Nordins för en himla mysig kväll:) Länge sen vi umgicks alla i båda familjerna. Båna börja ju bli så gamla, yngsta Maria och Lisa har just fyllt 18. Galet fort det går. Vi har ju ändå umgåtts intensivt allihop - jag, Micke, Danne, Lars, Maria och Lisa sen vi varit små. Likaså med Westins. Det är ju som ens andra familjer. Näsholms, Westins och Nordins. Har grymt många lyckliga minnen tillsammans med dem. Alla semestrar, sommrar, fjällsresor, helger, weekends, vardagar. Som sagt många fina minnen <3

Nu allesammans ska jag ta ett piller och bege mig i sängs. Hoppas på lika bra väder imorn! Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0