onsdag

Ids inte skriva nåt inlägg ikväll, blir bara en ltien uppdatering.  har varit en lång dag som spenderats med frugan:D Älskar våra dagar! Bad, sol, picnic, stek på surfingbrädan m.m. Massa bilder har jag tagit och jag är inte på humör att ladda upp dem. Tar ju ca 1-1,5 att göra ett inlägg med massa kort och text. Så jag gör det kanske imorn:) Hur som helst så hade Micke och jag snackat om att grilla idag, hade pratat om det redan igår. Så fråga jag frugan om hon var på. Of course. Vi bestämde vi skulle äta kring 5 så Karin och jag fixade med kött, pärer, sallad och sås:) Micke kommer senare och har även med sig Johan.  Perfekt väder, vindstilla och soligt. Riktigt skönt att bara sitta på altanen och njuta. Kändes verkligen som det var sista sommardagen. Får hoppas att jag har fel.


Ooo lovely! Yum yum!

___________________________________________


Tänkte skicka en liten hälsning till "John Doe" också som kommenterar här ( är i princip bara du, frugan och kat som gör det;) Såg att du skrivit ikväll. Kul att du läser och tycker min blogg är bra och värd att följa:P Jag kollade in den där sidan du skickade, affishsidan, kul du tänkte på mig. Hade ju inte varit helt fel att förstora upp några bilder och sen rama in:) Tål att tänkas på. Såg att priserna var helt okej. Tack för låten också:) Och ja, pappa min ska få en kram imorn! Nu sover han:) Hihi. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0