Frågor

Nu snor jag en lite lista som Linnea har i sin blogg:) 

QUESTIONS

 

Du heter: Anna first and formost
Smeknamn: Anna-Banana , Banana,  Sjuk- i-huvve - Anna ( brukas dock bara av Huuhka)



Låt som när du är ledsen sörjer till: 
Gosh vart ska man börja. Call me, Breakin inside, 45, Better than me, Lips of an angel, Zzyzx Road, You´re all I need finns många!

Beroende av:
 Haha lätt fråga. Mat. Mat mat!

Vad tror folk om dig? Eeh ja ingen aning, you tell me:)

Stämmer det?
 ...

Vad får du oftast komplimanger för? Jag vet inte...mina styltor kanske?

Hur imponerar man på dig? Kunskap! Kompetenta och smarta människor! knowledge is power!
Brukar du skratta för dig själv? Haha har säkert hänt:)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Micke och det står " Haha det kmmer jag bli:) Snart är de fika då sk jag dricka massor med kaffe:)" spännande va gott folk:P

Var bor du? Örnsköldsvik.

Trivs du där? Trivs gör jag. En stillsam och trygg stad. Släkt och vännerna finns ju här så då trivs man. Men det skulle ju inte vara helt fel att resa iväg och testa nån annan stad ett tag. Gärna utomlands:)

Hur svarar du i mobilen? Ja hur kan jag svara? "aa hallå" Beror helt på vem som ringer. Ringer Viktor säger man nåt i stil med "Tja, vad har du på dig?" haha. Det är ju verkligen hans öppningsfras varenda gång man pratar, klockrent. Men säger ja verkligen "aa hallå"? Måste undersöka saken:)

Vem ringde du senast? Mamma 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Hur länge ska ni basta?!"
Antal timmar sömn inatt: 7h 

Sov du ensam: Nooo med syrran och Benny:)

Brukar du komma i tid: Alltid i tid till jobbet. Tror inte jag vart sen många ggr. Men annars är jag en riktigt tidsopptemist. Hehe fråga mina kompisar:) Blir jättelätt uppstressad över att passa tider.
Hur känner du dig nu: Trött och nöjd :)

Vanligaste färg på dina kläder: Ja inte äre blått iaf. Svart?

Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter, no no!

Vad saknar du: CHINA, BEIJING OCH EMS!!

Hade du en bra kväll igår: Ja en trevlig kväll med Hella och Linda:)

Favorit dryck på morgonen: Mjölk och o´boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag jobbar så äre alltid(oftast) mellan 22-23. Ja jag har bedtimes:) Nowdays är det väl kring 1.

Är du blyg?
 Jo det skulle jag väl säga att jag är, hehe, jo det är jag:)
Sysslar du med någon idrott: Hahaha...tittar på sport, men är inte direkt nån atlet:P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek växer fram.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha nu måste jag nog vara fräck och kopiera lite av vad Linnea skrev. Men sex är ju definitivt en prio!! Är känslan densamma att komma:P? Vad mer, gå på krogen och ragga, kissa, runka,  vara förkyld? Är det verkligen så illa när en karl blir det? 

Är du nöjd med ditt liv: Most of the time:)

Är du bortskämd: Haha om ja skriver nej på den här frågan kommer Micke smsbomba mig med massa protester. Så ja jag är bortskämd;)!
Vad gör du i morgon: Solar, badar och steker på en strand hoppas jag:)

Vad är det värsta du vet? Det absolut värsta jag vet? Gosh, det var en svår fråga. Ska man svara på en världslig nivå som krig, våldtäckter, mördare, fattigdom osv. Känns ju lite fjantigt nu att säga "jag gillar inte grodor"

Har du bra vänner och äkta vänskap? JA!! Älskar mina vänner <33


Vad är det finaste du fått?
 Snackar vi materiella ting nu mån tro? Jag svarar på det då. Det var också en svår fråga. Men snacka om svår fråga...har funderat i säkert 10 minuter nu. Enda jag kommer på nu är "my little pony" huset jag fick när jag var 6 år på min namnsdag. Snacka om lycka, helt sjukt glad jag var. Visste inte ens att det fanns nåt som ett My Little Pony hus, lr gård vare rättare sagt. Men det var ju inte direkt "det finaste" jag fått. Mer minnesvärt. Så vad svarar jag då på den frågan. Nej jag kommer int på nåt!! Jag svarar "smultronskålen" som jag fått av min farmor. 
 
En speciell dag du minns: Beror helt på vilken nivå man ska lägga detta. Något muntert minne lr deppigt. Vi tar nåt roligt, vår första arbetsdag i China! Mkt intryckt och känslor som gick på högvarv då- 

Du samlar på: Klänningar? haha:)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kaaaaarin såklart!
När grät du senast: Igår när jag läste mitt brev.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA!!

Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja, men inte än iaf, man kanske ska ta och växa upp själv först;)

Är du musikalisk? Njeeä det skulle ja inte påstå. Kan spela piano och kunde spela klarniett.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten helt klart!

Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa de gör dom:) Jag känner faktiskt inte många "familjer" som har separerat. Nu när jag tänker efter kommer jag inte på nån

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja det har nog hänt, dock inget jag kommer ihåg nu.
Biter du på naglarna: Icke det:)


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-18 @ 09:31:43
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0