tappat kvittot

Hittar inte kvittot till Olearys! Dom blåste mig på lite pengar sist jag var där, köpte 2 GT för 212:- och fick betala närmare 450:- blev inte så glad när jag fick tillbaka kortet. Försökte dividera och prata med bartendern men han lyssnade inte alls på mig. Jag ringde in och pratade med en kvinna som bad mig komma in med kvittot och prata med henne om det som hänt. Självklart så följde kvittot med ned till Sthlm, i plåtbörsen. Tänker såklart "bäst att lägga detta på ett bra ställe så jag inte tappar bort det" undra var det bara? Väl hemma finns det kvitton på pizza, tunnelbana, buss, flyg, hamburgare, systembolaget, Zara, Pressbyrån, gamla sjukhusräkningar och apotekkvitton...inget från Olearys. Aja jag orkar inte bråka om 200:- men det hade ju inte suttit helt fel med en Trippel B Bruger och en kall en. Okej jag är ingen ölerska...men nåt annat kallt:P Haha. Kändes så fult att dom drog mer pengar än dom skulle. Inte så jag vill anklaga nån för att medvetet gjort det, kan ju lika gärna blitt nå feltryckt på maskinen lr vad som helst.  Det tråkiga var också att han var inte direkt så tillmötesgående när jag skulle prata med han på plats heller. Var väl stressigt och mkt att göra i baren då också. Men man blir less ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0