Sov gott rockers

Nej hörni det blir att sova, hoppas bara att man kommer upp i bra tid imorn. Min kropp är helt slut på från denna rockweekend. Imorn hoppas jag på två brev, ett läkarintyg och ett annat väldigt speciellt brev. Hoppas hoppas!!
 
Bjuder på några sensuella bilder från Carros och min fotografering;) Kommer nog skicka in några för retucheringen sen:) Fredrik var upptagen med Jennelie så han tyckte Carro kunde fota mig:D Mkt bra jobb fröken Klaar:D! Älskar ljuset, gardinera på dessa bildern och självklart Carros Victorias Secret wounderbra! Worked wounders indeed:P












Sov gott allesammans:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag som trodde att du hade gått lagt dig när du inte ringde upp :P Här har det kompenserats för missade inlägg ser jag :P

2010-08-09 @ 03:35:28
Postat av: Anna

Jag satt i telefon med Ems när du ringde, prata väl i en timme med henne. Sen blogga jag halva natten:P Tiden bara försvann:P

2010-08-09 @ 10:33:13
URL: http://nikeii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag funderar på att köpa en sån bh också fast utan axelband. Den ska ju vara great tydligen :D Och ett plus att den är sexig plus i min storlek. Finns inte alls några sexiga att köpa på stan. Kul att ha en "gammtant"bh på sig när man väl ska va sexig. nä :P

2010-08-09 @ 23:31:55
URL: http://shiara.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0