Sophie och Anna drar ut

Partypics från när Sophie och jag gick ut för nån veckan sen:) Bilder , lite text, vanligt Anna-inlägg:)


Håret ska tuperas och våfflas. Avundas min syster som måste hjälpa mig, stackarn!


"Den där Sophie" :D


Redo att åka in till Viktor på lite förfest


Jag drack lite vin:)








Brillsen



De berömda Ozzy/Elton brillorna började vandra runt:P

ä
Viktor och jag <3 hehe:P
 
Söta Sophie



Hehe snygga brudar;)






Några av boysen

En kluven Anna och en fin Sophie

Glada brudar på Olles, sitter med Ogge, Höberg och Ölund


Kommentarer
Postat av: John Doe

Sorry!, kunde ha sagt hej iaf den kvällen men tyckte du såg så farlig ut, man vet ju aldrig om läderpiskan i handväskan hade kommit fram :D

Måste bara säga att man är grymt avundsjuk på dina dagar ute i solen och naturen, tänkt om man haft tid för sånt :) Får hoppas på bra väder och mer tid och ork i september.

2010-08-17 @ 22:16:49
Postat av: Anna

Jag såg dig inte alls den kvällen:O Lr gjorde jag det? Du skulle kommit fram jue:D Hahaha jag glömde faktiskt läderpiskn hemma, den hade matchat bra med outfiten!



Det gäller att passa på nu när solen och naturen är så vacker! Jag älskar verkligen att vara ute och hitta på saker också. Du får ta dig tid för det:) Men jag vet att jag är bortskämd som bor som jag gör, nära till skog, vatten, naturen!

2010-08-17 @ 22:42:37
URL: http://nikeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0