No jeans

Har levt utan jeans hela sommaren ( mer lr mindre) , ända sen jag bröt min arm. Har levt i shorts, tights, kjolar - älskar att vara barbent.  Insåg nu när jag skulle ta på mig mina Crookerjeans att det inte var lika lätt som senast. Hehe. Damn. Grillning, sommarätande och ingen träning har tagit ut sin rätt. Suck. Har dock en bra lösning på det hela...får bli tights hela hösten och vintern;) Måste komma igång med träningen igen, har inte varit aktiv sen i april. Men mycket pga av armen, allt är armens fel. Mår lite bättre psykiskt att tänka så:P Mitt gymkort är fortfarande fryst. Ska väl gå dit och prata med dem i slutet på den här månaden. Ska besöka sjukgymansten en gång till och prata med henne om vad hon tror. Fram tills dess så blir det mer grillning och sommarmat;D

 På tal om jeans må ju säga att jag hade en riktigt guldshopping för nå veckor sen. Undra om jag skrivit ett inlägg om det? Minne som en guldfisk. Hur som helst var jag på nya Vilabutiken vet knappt vad den heter...nåt med women. Testade iaf nå jeans där som var på rea, fick på mig storlek 27!! Har de överhuvudtaget hänt? Nånsin? Trodde det var nåt skämt så jag var tvungen att verkligen kolla storleken igen. Jo 27 insane. Jag hör expetiten fråga om jag behöver hjälp. Han hade ett par jeans till som han tyckte jag skulle prova...Cheap Monday. Han fråga vad jag har för storlek. "29" svara jag. Han skicka in ett par. På väldigt gott humör så provar jag dessa....kände ju verkligen hur nöjd jag var över de förra jeanse. 27 insane!!! Hur som helst...Cheap Monday jeansen storlek 29 stannar runt höfterna. Sen vare tvästopp. Jag hoppar drar och sliter.  "Hur sitter dem" hör jag han fråga. "Eeeh ( dom sitter inte alls....har inte ens fått på mig dem $£€!!!" njea det var inte riktigt min stil" svara jag lite surt. Minns inte riktigt om jag testade en storlek större också, lr om det var så att han gav mig ett par i 28 också. Hur som helst...från att mått på topp (27!!!) till att fått en 29 som man inte ens fick på. Burn!!




Fråga mig inte nu vad jag gjort åt texten...kom åt nån knapp och nu får jag inte bort den här feta stilen och bokstäverna har ändra storlke också? Bra Anna.  Går heller inte att avmarkera och ändra tillbaks till normalläge. Lika bra att stänga ned här nu.  Logga in och logga ur igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0