Men dåligt trött

Snacka om att jag trött, nåå sååå jeeeevulskt som Job skulle sagt. Min säng består av ett berg kläder...nu snacka vi i stil med K2. Tänkte hälsa på Inga-Lill och Kenneth ikväll men jag orkar inte ta mig nedför trappen ens. Och min arm har redan checkat ut. Gick nyss in till farmor en sväng, så mysigt att umgås med henne. "Klä på dig jänta och ta av dig dom här hemska skorna" Hehe jaja, jag har en tendens att bara gå runt i linne och trosern hemma, och nu hade jag även på mig mina killer heels, gå/sitta in dem. Farmor tyckte inte alls dom var nå fina:P Haha. Vill bara slänga mig i sängen och sova...men vägrar vara trött ikväll då jag ska sova för natten. Funderar på att hämta Heroin Diaries som är stugan, läsa lite, evt skrvia ett brev:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0