lördag

Nu har man varit uppe en timme, känns skönt:) Vädret är fint ute vilket betyder att jag inte kommer sitta här. Tänkte dra ut i skogen och leta lite svamp igen. Ska bara väcka Maria och tvinga med henne. Min förkylning är väl sådär....badade igårkväll...15grader varmt kallt. Såatte ja:) Bastade med göbbarna och det var kul, Åke stod ute vid grillen och gjorde kolbullar i förrummet till bastun spelades det dansbandsmusik...om och om och om igen! Hehe det var väl enda som kunde klagas på:P Janne var dj och det var visst bara sån musik på hans mp3n. Nej ni nu ska jag lämna datorn och planera lite vad som ska göras idag. Ska på kräftskiva hos Johan ikväll iaf:D Det kommer bli great!

______________________

Tack Gunnar för igår btw! Hade varit hyffast lost utan dig;) Vi får styra upp nån dag som passar att jag kommer upp till Umeå igen och vi kan ta ned tvn! 


old pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0