knölen

Upptäckte nyss hur det skavde och gör ont vid den vänstra armhålan. Hittade då en lite knöl. Har totalt freakat ut och läst om allt från bröstcancer till en lymfkörtelinflammation. Messat Karin några ggr. Pratat med mamma och säger att jag kommer få cancer och dö. Jag klarar verkligen inte av sånt här, blir helt paranoid och tror det värsta. Jag vill kolla upp det NU! Självklart har jag suttit och googlat detta och hittat det här 

Symtom på bröstcancer

Det vanligaste tecknet på bröstcancer är att det bildas en knöl eller knuta i eller intill bröstet, till exempel i armhålan

Såatte....lycka till att få mig att tänka på nåt annat idag. Jag vill åka in på sjukhuset asap :(:(:(!!!


____________


uppdate: Har just ringt och fått tid imorn så att en doktor ska kolla på det. 14,15.  Hon jag pratade med sa att det lika gärna kunde vara en inflammation i samnband med en förkyldning, men man vill vara på den säkra sidan, därför ska vi kolla upp det så det inte är nåt canceräcklel. När hon nämnde kirurg och cancer, tappade jag fotfästet och var tvungen att sätta mig i sängen. Gosh vad jag är helnojig på sånt här. Sa till pappa nu när han kom hem på lunch "Pappa jag tror jag har cancer" med bräcklig röst. Han vart alldeles till sig. "Nej Anna har inte cancer, det har du inte Anna, sluta upp med det där" säger mamma bestämt. Nu sitter jag bara och hummar högt i huvuet "jag har inte cancer, jag har inte cancer"

Lyssnar på Bye bye Johnny nu, jäkla skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0