Kantareller, läggan och Beck!

Ikväll har det hunnits med en del, har kort på kameran, som ligger i min jackficka nere. Vilket betyder att jag inte kommer idats ladda upp dem nu ikväll. Efter middagen drog iaf jag och syster upp i skogen för att plocka lite guld! Vi skulle behöva utöka våra ställen, då vi är där och plockar flera gånger i veckan känns det som:P Så dom hinner inte riktigt växa upp:/ Idag plockade vi en lite korg full iaf:) Jag hittade några riktigt stora:D Micke hörde av sig och tyckte vi kunde åka till stan och kolla in hamnen då det var invigningsförfest för Botniabanan. Jag skulle dock till läggan och fixa så jag skulle höra av mig efter.


(tidigare i august, det var något kallare idag)

Mamma, Maria och jag åkte senare in till lägenheten för att ta lite mått och lämna lite grejer. Mamma hade packat fulla bilen med grejer? Jag hängde inte ens med på vad hon packat, då jag själv inte packat ned nåt alls:S Jag får väl se hur mkt av det jag behåller;) Haha nämen det var mkt flyttahemifrångrejer jag fått genom åren som hon letat fram på vindan. Så vi tog med dem:) Hon packade även ned min lilla "kattlampa" som jag kanske fick när jag var 3? Jag har väl inte sett den sen dess heller;) Vet inte riktigt om den passa in i lägenheten. Men den får stå där så länge. Den har säkert ett annat personligt värde hos min mamma:) Duschdraperier och blommor kom på plats iaf. Gardinerna fick vi inte upp då stängerna var för korta.



När klockan blev över åtta ringde Micke och fråga om jag skulle med på bio. "När då?" frågar jag. Ja om en halvtimme. Jamen det blir väl bra:) Vi drog ned till hamnen också för att kolla in matstånden och invigningen av botniabanan. Men det var inte mkt att hurra för. Riktiga invigningen är på lördag. Till min stora besvikelse hade matstånden stängt så det var inte mkt att titta på då:P

Bio sen med Johan, Björn, Micke, senaste Beckfilmen! Jag tyck den var riktigt bra:) Gunvald är såkart bäst:D Det är han alltid. Har haft en lite cruch på honom sen tidigare filmer. Nu var han skäggig och syntes att han blitt äldre, men fortfarande lika badass och kommer med de rätt kommentarerna. Hehe.



Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorn på jobbet! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0