goaste svampstuvningen....ever!!

Gosh humöret har varit skit ikväll, jävla internetsidor som vägra cooperate och jag som inte vet vad jag vill. Vad vi vill. Varför ska det finnas så jävla mkt alternativ när man ska köpa nåt? Nej inge internetshopping ikväll. Över till nåt roligare. Syrran och jag har gjort den kanske BÄSTA svampstuvningen...NÅNSIN! Finns inte en chans att jag kan göra om den där. Vi använde ett nytt recept....trattissvampstuvning...med maderiavin! Gaaalet gott! Men vi följde inte receptet utan höfta på det mesta. Såååååå gott! Jag funderar rakt på att lura mamma att hon också borde göra den när hon kommer hem från jobbet. Så kan man ta sig en macka till;) Hehe.


Svampen i köket. Sen har vi i finrummet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0