:)

Kom just hem från Hella och Linda:) Har bara tagit det lugnt, snackat lite och tagit en glass. Men det var bara jag som tog en:P Linda blev tvärsöver när dom hade slut på Noisette:P Jag blev också lite putt men var för inställd på mjukglassen för att banga. Vad äre med vädret föresten, soligt och fint ute men kallt nå såå jeeevulskt! Det gillar vi inte:P Jag har dessutom åkt på fläskläpp...varför kan man ju undra? Förtjäna hon det? Haha mjukglassen åt jag med en plastsked och nu har jag skavt överläppen:( Har två bullar på vardera sida. Hehe rutinerat. Bra man kan äta mjukglass Anna.  




Två bleka damer i mörkt hår:) SötLinda har nu blekt håret och har blivit rätt ljus! Tycker du passade väldigt bra i det:) och jag är ju rätt ljusbrun numera också med mina slingor. Synd jag inte hade nån bild från idag på två brundbrända "ljushåriga" pinglor;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0