Egypt

Snacka om att det var länge sen jag sa att jag skulle he upp korten från min tidiga semster som jag gjorde i april. Egyptenresan. Sitter nu och sorterar bland bilderna, är lite förbannad då filerna inte verkar hänga med på noterna. Jag har korten i en mapp och ser dem som miniatyrkort. När jag klickar på en fil som tex föreställer en strand, när den väl öppnas är det en bild på hotellet. Fattar inte hur det kan blitt så? Flera filer verkar vara skadade. Suck, så det är inte så lätt att välja ut bilder för framkallning. Tänk om jag tar ut ett hundratal kort och när jag framkallat dem ser jag att det inte alls är de bilderna jag valt ut. Nej nu ska jag återgå till att sortera i mappen, det kommer ta ett tag:) Jag köpte ju ett väldigt fint album där nere som jag ska använda. Visar er sen när jag gjort den klar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0