Crazy crazy nights!!

Fredag, Sthlm hos Eriksson! Man har ju inte gått törstig om man säger så. Dagen började med lite shopping för min del, lämnade såklart killarna hemma;) Dom var inte direkt peppade att hänga med heller och jag ville inte ha med dem heller;) Visar sen vad jag köpt. Kommer sitta och blogga halva natten om jag ska hinna he upp alla picsen och skriva om allt som hänt:P Sjukt rolig helg har jag haft iaf, umgåtts med så mkt roliga och fina människor. Önskade bara att jag kunnat stanna längre hos Emelie. Vi han inte umgås så mkt alls:(

Fredagkvällen var iaf vigd åt Erikssons kompis Guy som fyllde 25. Så ett gäng glada galna dalmasar och 4 norrlängningar slog samman för en galen kväll. Vi började hemma hos Eriksson och tog oss några kalla och begav oss sen mot Thaibåten. I hopp om att få bord.



En törstig Huuhka, som vanlig. Tror du drack nåt på varenda bild jag tog på dig:P

Stekarn

Jag och Eriksson! Så roligt att äntligen få träffa dig, blir alltför länge mellan gångerna tyvärr:/

Charmen på i vanlig ordning;)


Vi anländer till Thaibåten som är fullbokad, bara att sätta sig ned och vänta. 2 h väntetid. Huuhka och jag ser ut som fågelhålkar. Eriksson säger såklat "Ja, Ja Ja, vi tar det" så det var bara att hänga i baren tills vi skulle få plats.

Ett glatt sällskap på 10 pers, beställdes in en hel del skumpa. Champangen vi skulle ha var slut, istället skulle vi få det dyraste stället hade och då stod båten för mellanskillnaden. Så kan det gå.

Too much vodka?

Gegga och jag:) Med en öl i handen, ojdå:) Måste ju säga att jag verkligen gillar dalmål. Så underbar dialekt. Eriksson får hälsa till Mattias att det var roligt att träffa honom, synd han inte hade ticket att följa med på Sonisphere på lördan:/


Här drar Chelseafan sångerna igång, jag och PokerViktor vart lite outside när vi var de enda som höll på Liverpool.  

Mkt mkt trevligt.

Taxi in till Östermaln, Stureplan. Vet inte hur många ställen vi gick på och stod i kö till. Något less man var på att vandra runt. Tills slut hamnade vi på ett ställe som heter Ambasadör. Mkt folk, dyrt inträde och dyr dricka. Kändes ju att man var i hufvudstaden. Live på scenen denna kväll var 2 hiphip dudes, ingen aning om vilka. Sen dök Lazee och Sibel upp också. Lazee var faktiskt bra, Sibel...eeh nej. Här beställdes också det in skumpa från höger och vänster. Fattar inte hur man kan spendera så jävuslkt mkt pengar på dricka. Galet. Fick höra en summa som kvällen slutade på för grabbarna. Insane!! Dj:en skulle ju ha spö dessutom, remixa alla låtar han hade...slog ihop dem...the king of pop Michael Jackson fick nån låt som slogs ihop med Britney Spears, lr nån annan popprinssesa. Hårdrock fanns inte ens på tapeten. Techno och massa annat. Huuhka inscensatte hur han sköt sig själv i munnen flera gånger...jag höll på att avlida av skratt. Satan var roligt. Dansa fick man ju göra iaf, vi hängde i nåt Viprum? Stod iaf och shaka the goodies! I´m such a lady but I´m dancing like a hoe! Haha indeed I do. Haha and I like it;)!! Inga bilder från det dock;P


Fler dalmasar:)

Pic 1: Alla vill åt det som är i hinken.

pic 2. Fler som är törstiga

pic 3. Till slut fastnade vi på bild:D Mr Erection and me;)

Som fick lite väl mkt dricka i sig och sa till slut, "Nu far vi hem" lr om han sa åk....han har ju tappat lite av norrlänskan karln skallas. Men på tal om norrländska...dåligt mkt komplimanger man fick för hur man prata då. Hahaha. Och folk som skratta åt en:P



Taxi hem, men nån svarttaxi? Första jag säger "Kör inte ihjäl oss, jag får inte på mig bältet" Eriksson var frisk på att snacka Irak och gud vet vad med killen. Huuhka och jag satt i baksätet och bara flina och skaka på huvudet.

Efterfesten hemma i Kärrtorp slutade såhär. Haha har en del fyllefilmer på karln också...men dom tror jag att jag sparar:P Hur som helst så fick jag sova i dubbelsängen denna kväll också;) Alla dagar faktiskt! Sweet!! Var en annorlunda men rolig kväll:D Kände mig rätt malplacerad vissa gånger, är väl inte direkt den som hänger på Stureplan och direkt finskumpa. Men då har man provat på det också;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0