Blue is the colour of...

Jag är ju bra dum egentligen, håller på att göra mig iordning för att fara över till Nordins nu på lite surströmmingsfest. Så nu äre lite kläder och makeup som gäller. Personligen tycker jag inte att jag passar i blått alls, en färg som inte riktigt går ihop med mina ögon, hår, hela mig egentligen. Så vad gör jag nu? Jo jag sminkar mig i blå ögonskugga...ser ut som jag blitt slagen...vilket jag redan innan jag börja sminka mig visste det skulle se ut som. Köpte en blå skjorta på Zara i Sthlm förra helgen, som jag egentligen inte passar i heller. Varför ens köpan då? Man undra ju hur man tänk ibland. Och fan ta dig Svedberg om du läser detta och skriver "du passar inte i rött heller" :P Haha för det gör jag visst:P Hur som helst nu står i jag i rutig skjorta och blåslagna ögon. Vackert:) Nu måste jag kila:) Ha en trevlig fredag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0