bad mood

Jag ser hemsk ut!! Det är en sån dag då ingen passa, inga kläder är snygga nog, inget passar på kroppen för den är ful och för stor! Kläderna ligger i högar på sängen och på golvet. Måste ha en ny garderob, allt är fult, tråkigt och passar inte!! Håret vill jag bara klippa bort det är bara i vägen och stora rishögar till trassel är det. Sminket är på, men jag skulle skippat eyelinern på ögonlocken. Blev bara svart och fult! Just  nu har jag lust att ta en dusch till och ta på mig nikeidressen och dyka upp blek och osminkad på festen. Partypooper! Nej nu ska humöret bli bättre! Nej nu har jag inte tid att klaga mer...jag ska iväg på kräftskiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0