Avatar



Nu har jag börjat se om Avatar igen, jag är helt såld på den serien:)  Jag har bara kommit några avsnitt in i första boken. Men jag vill inte se dem i dålig kvalla på datorn. Har kikat runt för att hitta dvdboxarna på nätet. Men utan resultat, de svenska sidorna jag hittat så "har produkten utgått" typiskt. Isf blir det att beställa från staterna. Har aldrig stött på dvderna på den svenska marknaden. Jag vill inte ha svenskt tal heller, har sett den versionen på Nickelodeon i vintras.  Johan vart köpte du dina nånstans?!

Snart kommer den även på bio i höst, ska bli spännande att se den ickeanimerade versionen. Men jag har inte alls nå höga förväntningar, kommer säkert bli besviken. Hmm man kanske ska kolla vad den fått för betyg på imdb. Hehe...4,3 hade filmen. Serien däremot har 9,3 bugarn! Nå fler geeks än jag som följer/sett den här underbara serie?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0