Söndag

Nu ska jag klä mig för ett pass på gymmet! Nu jäklar:D Motviationen fanns där alldeles nyss tills jag satte mig ned och betalade av lite räkningar och pengar till familjen. Sen att internet hänger sig stup i kvarten gör inte saken bättre. Nä nu ska jag packa ned schampo och balsam m.m i träningsväskan. Men måste på sjukhuset först och hämta hörlurarna som är i Transiten. Dumt att lämna dom i den bilen. Måste ju ha musik när man springer på löpbandet:D!



Gårdagen bestod av tacos, hockey och utgång! Får skriva lite mer om det sen:) Blev så överraskad när Martin Eriksson ringde på kvällen och sa att han var i stan:D Blev yberglad! Så jag träffade han och Nikko på Harrys senare. Kan inte fatta att det är så sällan man ses, men det klart det är ju en bit till Sthlm också. Inte så att det bli många helgutflykter dit. Men iaf, blev jätteglad att träffa dig igår Martin:D!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0