Grillning

Ikväll kom brudarna ( Ana, Katarina, Karin och Sofia) hit och Tom. Vi skulle dra en grillning här...pinnbröd och majskolvar! Med massa smör på. Haha! Och som vanligt togs det massa kort:)


Ana kollar efter tjesar:P



Jag tar tag i pinnbrödbaket:)


 Naiha och hennes "boyfriend":P


Sofia knådar degen









Alla började grilla pinnbröd, utom jag, tyckte inte det var tillräckligt bra glöd





Karin muckar gräl som vanligt och är på väg ned i vattnet:P



Majskolvar, salt och smöre...det är grejern det:D


Karin kan inte få på sig skon själv??








Eriksrobarnen får ibland följa med:P


Tillbaks i huset så spelade vi plump och åt popcorn...smörpopcorn såklart;)


Fröken Karin vann plumpspelet....hon fick minst plumpar och mest poäng det till vill säga:P

Tack för ikväll <3

Pretty Woman har jag precis sett klart ockå....och varför sätter man reklam precis efter att Julia Roberts säger "I love you" till Richard Gere? Dålig tajming må jag säga:P!

__________________

Måste ju lägga till en vaa hääände? Nu när jag ska se på mina pingviner på tuben...då äre massa klipp borta:O? Hur kan det komma sig:(? Jag vill ju se på Skipper och gänget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0