Torsdag

Nu sitter jag på min lunch och äter....ja gissa vad...lasange igen:D! Mkt ost, kryddor, köttfärssås, vitlök...ja ni kan ju bara tänka er! MMM! Min sallad är slut också:) Dagen har gått väldigt långsamt och lugnt....men vad händer när Ingo går på lunch?! Då rasar det in folk!! Varför?! Kan inte inte tima in det när han är tillbaka? Men som tur var så hände det i slutet på hans lunch så han hann komma tillbaka och hjälpa till:)

Ikväll så ska jag på Subway och käka med Karin och Gunnar. Sen blire bio:D UTAN Karin att tillägga!! Jag undrar hur jag ska ta mig härifrån? Är utan bil! Hur man nu kan vara det om man jobbar på en bilfirma:P PIK PIK GUNNAR! Mannen du kommer väl och hämtar mig;)!!

Jag måste få slänga in en grattishälsning här också till André Hägglund som fyller 20 år idag! Grattis Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0