Sunny Sunday!

Soliga söndag! Ännu en stekande natt i husvagnen. My o my! Varmt!! Det betyder ju att det blir en till glassar soldag på stranden! Yeeeaj! Micke var också badsugen så han hängde med över till sandstranna:)





Det ser ut som Micke köpt Aftonbladet på nåt tidningsstånd på stranden haha:P Men det är nog en bra bit till en sådan:P






Micke testar på vindsurfing! Inte så lätt som det ser ut! Eller hur:D?! Jag fick ju knappt upp seglet...man måste ha lite muskler tydligen;P Ääh jag ska träna på brädan framöver:) Skulle vara riktigt kul att kunna åka!:D



Efter vårt bad så körde Micke mig till stan så jag kunde möta upp tjejerna på Ica. Ana hade planerat att vi skulle ha tjejmiddag! Mkt bra initiativ babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0