Stek på Backsjöplayan

Idag ( det vill säga lördag) så var Soffan och jag över till sandstranna mittemot vår stuga i Backsjö-sjön:) Jag vaknade i en gassande husvagn och kände whiskeysmaken i halsen på mig från gårdagen ( nästan:P) Sliter upp dörren och slänger mig ut på gräsmattan...i skuggan. Där ligger jag ett tag i ett försök att svalka ned mig.


Benny och jag vakna i en bastu!



Öppnar dörren och möts av detta:)



Så mysigt med frukost i husvagnen:) Jag satt inne ett tag bara för att äta i husvagnen:P Men vädret ute var så skönt så jag fick avsluta frukosten på byrggan:)



Såklart så är man för lat för att ta sig hem så jag ringer min bror. Han får bara lov att komma och hämta mig för...jag har ont i foten? Lr behövde jag gå på toa? Nån poor excuse:P Men dom var halvsanna iaf:P Hemma skulle jag packa fika, byta om och invänta Sofia:)








Stranden var rätt öde, det gillade vi! Bikinitops av;)!!






Skönt:)






Jag hatar mitt ben på denna bild. Men det var i princip bara den på mig och Sofia.


Vilken het dag:D! Mysigt med sol, bad, båt och fika! Lr hur Sofia:D!?



Tur att man är stark och kan trycka ut båten till sjös igen:P


Glassarn!


Kapten Anna!! Let me hear a "Aj aj Captain"


Bra Sofia!!


En kallen öl:D



När vi var tillbaks till stugan var vi hyffsat hungriga så jag satte igång en eld så vi kunde grilla körv och haloumi!
Nakenlunch:P Som sagt, tur man bor på vishan!


"Det känns som vi är på husvagnssemster" kläcker Sofia ur sig! Haha:D









Jag drog ut med surfingbrädan för att slappa på vattnet! Underbara känsla <3:D





Tack för en mysig dag på stranden Sofia:D




Kommentarer
Postat av: LORDJÄVLAVIKTOR

MER BRÖST WTF

2009-06-29 @ 23:28:29
Postat av: Sofia

Bröst är bäst! HAHA. Men det var en jävligt skön dag! Det måste vi göra om :) Och då får du gärna smörja in min rygg ;) Tack så mkt för en underbar dag (fastän jag ser ut som ett brännskadeoffer på benet, haha)

2009-06-30 @ 12:45:01
URL: http://shiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0