Vårrensning

Nu städar jag garderoben, vilket går sådär:S Men roligt äre:D Jag hittar massa gamla plagg som man inte använt på länge. Sen har ja ju shoppat lite nya vårkläder i veckan också:) Som jag ska visa sen. Tänk att ha en walk in closet:O Det skulle vara alla tjejers dröm:O Skohyllor, klänningar i färgordning, jackor, kavajer, skjortor:O! My o My!!



Att ha en skogarderob som denna fröken kanske? Undra hur många ggr hon använder skorna? En gång per par?



Mmmmm lovely!!!!

ISTÄLLET ser det ut såhär!!! Som om Attila dragit fram!!
 

Kaos 1


Förödelse 2



Nu ska vi se hur mkt ordning och reda jag kommer få. Wish me luck!

Haha och en liten fråga till läsarna:)

Vilken av mina "hyllor" i garderoben tror ni är tyngst?

1. Jeans
2. Klänningar
3. Kjolar
4. Toppar
5. Stickat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0