Joggat



Nu har jag nyss kommit ut från duschen, så skönt det var att få rena kroppen.
Ikväll skulle jag på Friskis och gymma lite, men hur bra blev de då?
Fick besök ikväll runt 19 och satt och prata rätt länge. Polisen var det ämnet sen på slutet kom även regeringen in i bilden. Vart en rätt vild diskussion. När jag insåg vad klockan var så tyckte jag att hon var för mkt för att fara in till stan och gymma. Så istället tog jag syrrans mobil och hedde på min playlist ( eftersom min mobil är CRAP och bara har polyfoniska ringsignaler, likså min fuckup mp3spelare) och gav mig iväg på en joggingrunda. Som idag fakstiskt blev längre än den bruka. Några minuter längre;P Jag springer egentligen inte långt alls....2 km? Men det är mest bara för goda saken skull, jag har ju joggat liksom;P Sen så går jag tillbaka hem:) Måste ju säga...Tom...hur ofta är du borta i byn egentligen?!?! Lr tajmar du som satan varje gång jag är ute längs vägarna?!!? Jag blir så glad att vara ute och röra på mig och lyssna på musik. Känner mig så peppad och lycklig när jag är ute. Väl hemma är energin på topp och jag känner att jag fattat rätt beslut. Bara att blicka frammåt nu. Sommar och sol på intåg.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; tack så mycket :) en nikon d60 har jag , fin kamera!

2009-04-20 @ 22:12:29
URL: http://mikaelafredrikson.devote.se
Postat av: tom

Brukar parkera lite längre uppåt gatan och vänta på att du tar på dig blottarrocken och går ut på 'promenad' ;)

2009-04-20 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0