Introduktion på gymmet!

Jag hade "dejt" idag med min gyminstruktör på Friskis och Svettis:) Haha, vi skulle nämligen gå igenom alla maskiner som jag ska använda. Han frågade en massa om min bakgrund och vad jag hållit på med tidigare. Ja den listan blev ju ganska kort:P Step In bara:P Vi ( läs han) gjorde ett program för hela kroppen med mkt fokus på mage, rumpa och armar. Det var skönt att vara där kring 2-tiden, det var inte så mkt folk i rörelse. Sen använde jag crossen och de maskiner vi gått igenom ( en del iaf)  Sen visade han även några träningar som inte innefattade maskiner, jag gillade en där man skulle stå på en "halv" boll och hålla balansen samtidigt som man hade hantlar och tränade armarna.
Beach 09 here we come:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0