Veckan(or) i bilder

Nu ligger jag efter i allt vad uppdateringar är och jag kommer knappt ihåg vad som hänt de senaste dagarna, lr veckorna. Jag har inte ens skrivit något om Halloweenfesten som var förrförra lördagen. Inte bra. Men istället får ni nöja er med lite bilder, ni vet ju vad man säger, en bild säger mer än tusen ord:) Enjoy!

Middag med brudarna p

Karin hugger in på förrätten, skagenröra i tunnbrödkorg:)

Jag älskar skagenröra så denna förrätt passa mig perfekt!


Kat nöjde sig med en mumsig räksallad och vitlöksdressing!


Jag vet att jag är barnslig, men jag såg hemsk ut på bilden. Haha. Varmrätten var väldigt god, fläskfile, bacon och 2 goda såser som jag inte kom ihåg var det var:P



Mmm dessert:D


Vi på fredagspromenad från twinsens farmor:) Där vi bland annat såg på Idol:P

HALLOWEENPARTY HOS CARRO OCH MARTIN


Prepp hemma hos mig:P Lockar färfigt- lösögonfransar, smink kvar!



At Hemköp buying some groggvirke:P

Angels on the run



The good angels of the evening


Carro the Grudge



We´ll put a spell on you!



En redig blodig drink


Jag och Micke


Bröderna Thors


The Grudge and her boyfriend the mumie


Dom hade verkligen satsat på rekvisitan! MVG!

The fallen dark angel Sofia!

I will kill you

Jag som var rädd för Rickard hela kvällen:/

Mer bilder kommer senare, sitter nämligen på fel dator nu. Men tills dess får ni nöja er med dessa:)

Kommentarer
Postat av: Putte

Torr-isen var roliga helt klart. Gillade Tekannan med torr-is i. Det bara sprutade ju rök ur pipen på den. Tur att jag kom ihåg skorna på vägen hem. Var nog Mickes förtjänst :P

2009-04-02 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0